مخاطب‌شناسی لازمه تبلیغ صحیح است
کد خبر: 3955567
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

مخاطب‌شناسی لازمه تبلیغ صحیح است

رابط فرهنگی و امور روحانیون منطقه دو صنعت نفت با تأکید بر لزوم ارائه تحلیل درست از وضعیت سیاسی کشور، مخاطب‌شناسی را لازمه تبلیغ صحیح دانست و گفت: وظیفه طلاب روشنگری و بصیرت‌افزایی به جامعه است.

علیمحمدیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی علی‌محمدی، رابط فرهنگی و امور روحانیون منطقه دو صنعت نفت، امروز، چهارم اسفند در کارگاه دانش‌افزایی شورای اقامه نماز شرکت‌های تابعه وزارت نفت که به میزبانی شرکت گاز لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی ائمه جماعات ادارات باید اطلاعات و دانش خود را به‌روز کنند.

وی وظیفه طلبه‌ها را کسب علم و مخاطب‌شناسی دانست و گفت: با مخاطب‌شناسی می‌توانیم مردم را به مسیر صحیح هدایت کنیم.

حجت‌الاسلام علی‌محمدی با اشاره به اینکه تهاجم دشمنان علیه نظام اسلامی ایران با تمام قوا است، ادامه داد: کمبودها، نارسایی‌ها و نامهربانی‌ها نباید مانع از انجام رسالت روشنگری و بصیرت‌افزایی به جامعه باشد.

رابط فرهنگی و امور روحانیون منطقه دو صنعت نفت به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه ائمه جماعات ادارات تابعه وزارت نفت نباید در ستاد یک کاندید خاص حاضر شوند، ادامه داد: لباس روحانیت قداست دارد و روحانیون ضمن دعوت مردم به انتخابات نباید خودشان را خرج یک کاندید خاص کنند.

وی بر لزوم ارائه تحلیل درست از وضعیت سیاسی کشور تأکید کرد و ادامه داد: امروز هجمه‌هایی علیه روحانیت وارد می‌شود اما در بین انسان‌ها بعد از امام‌ معصوم، بهترین افراد علمای عادل و فقیه جامع‌الشرایط هستند.

انتهای پیام
captcha