کارگاه آموزشی «دانش‌افزایی شورای اقامه نماز» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3955526
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
ویژه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت؛

کارگاه آموزشی «دانش‌افزایی شورای اقامه نماز» در لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی دانش‌افزایی شورای اقامه نماز دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت امروز، چهارم اسفند در لرستان برگزار شد.

کارگاه آموزشی «دانش‌افزایی شورای اقامه نماز» در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه آموزشی دانش‌افزایی شورای اقامه نماز دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت در استان لرستان امروز، چهارم اسفند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمدی، رابط فرهنگی و امور روحانیون منطقه دو صنعت نفت کشور به میزبانی شرکت گاز لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در این کارگاه آموزشی با اشاره به شیوه‌های دعوت به نماز، اظهار کرد: ایجاد انگیزه کردن یکی از ابزارهای دعوت به اقامه نماز است.

وی با اشاره ۸۰۰ آیه مستقیم و غیرمستقیم به موضوع نماز پرداخته است، تصریح کرد: ۹۴ آیه قرآن مستقیماً درباره نماز است و هر جا بحث اقامه نماز قرآن مطرح شده است خداوند بشارت بهشت داده است.

چراغی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار روایت در خصوص نماز است و بیشترین مسئله شرعی که توسط مراجع بیان می‌شود، نماز است، اضافه کرد: شیوه‌های دعوت به نماز فراوان است اما باید این روش‌‌ها فرآوری شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، پاسخگویی به شبهات را از شیوه‌های دعوت به نماز در ادارات دانست و گفت: تولیدات محتوایی با موضوع نماز توسط ستاد اقامه نماز تهیه شده است به طوری‌که سؤالات پرتکرار نمازی در قالب اپلیکیشن «پرسمان نماز» پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار بهداشتی وضو بر جسم ثابت شده است، افزود: نماز در کاهش هورمون کورتیزول و استرس تاثیر دارد کمااینکه دو هزار کتاب توسط ستاد اقامه نماز کشور چاپ شده است که از این تعداد ۴۰۰ کتاب به صورت پرتکرار به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha