رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 3955498
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد

کتاب «شتک‌های سیلاب» تألیف حجت گودرزی و «فارکس برای مبتدی‌ها» تألیف مرتضی گودرزی در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، کتاب شعر «شتک‌های سیلاب» اثر حجت گودرزی امروز، چهارم اسفند در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

حجت گودرزی در سال ۱۳۵۱ در بروجرد متولد شد. گودرزی اکنون مدرک دکترای فلسفه و هنر، کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی و همچنین کارشناس ارشد فلسفه غرب را دارد که از میان آثار او می‌توان به «رویاهای تب‌دار» و «واژه‌های گریزان» اشاره کرد.

همچنین، کتاب «فارکس برای مبتدی‌ها» نوشته مرتضی گودرزی امروز، چهارم اسفند در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

فارکس بازار مبادلات ارز خارجی است که می‌تواند به یک شغل برای افراد تبدیل شود اما در صورتی که به طور کامل با زیر و بم آن آشنا باشیم.

فارکس بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می‌کند زیرا آن را یک منبع درآمد سریع و راهی آسان برای رسیدن به پول می‌پندارند، در صورتی که دوست دارید وارد این بازار شوید لازم است تا با آن آشنا شوید.

مرتضی گودرزی در کتاب فارکس برای مبتدی‌ها از صفر تا صد این نوع از بازار مبادلات آموزش می‌دهد و کمک می‌کند تا به مرحله کسب درآمد روزانه از آن برسیم.

دو کتاب فوق در انتشارات اَرِدْوی سورَه به مدیریت زهره چگنی، از انتشارات فعال شهرستان بروجرد منتشر شده‌اند.

انتهای پیام
captcha