نگاهی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی شرکت گاز لرستان در ایام کرونا
کد خبر: 3954520
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی شرکت گاز لرستان در ایام کرونا

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به برگزاری فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این شرکت، گفت: با شیوع ویروس کرونا هیچ یک از برنامه‌های این شرکت متوقف نشد و تمام برنامه‌ها با اندکی تغییر متناسب با شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی شرکت گاز لرستان در ایام کروناکرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اقدامات فرهنگی این شرکت در سال جاری، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا هیچ یک از برنامه‌های فرهنگی این شرکت متوقف نشد و تمام برنامه‌ها با اندکی تغییر متناسب با شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

مسابقه حفظ سوره یاسین

وی با اشاره به اینکه شرایط خاص به‌وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌تواند فرصتی برای حفظ قرآن کریم و بهره‌گیری از آیات الهی باشد، از برگزاری برنامه قرآنی حفظ سوره یاسین در ایام کرونا از سوی شرکت گاز استان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه ویژه خانواده‌‌های کارکنان شرکت گاز لرستان و به‌صورت مجازی برگزار شد.

گودرزی با بیان اینکه مسابقه حفظ سوره یاسین ویژه خانواده‌های شرکت گاز لرستان در دو بخش همسران و فرزندان برگزار شد، گفت: در بخش همسران، اکرم گودرزی، مریم شاکرمی و هدیه مریدی و در بخش فرزندان فاطمه علیجانی، غزل حجتی و فاطمه شفیعی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی تحقیق نماز ظهر عاشورا ویژه کارکنان شرکت گاز لرستان خبر داد و گفت: در این بخش نیز از احسان مریدی از کارکنان شرکت گاز استان لرستان به عنوان نفر برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری سه دوره مسابقه نقاشی ویژه سنین ۳ تا ۱۲ سال، مقاله‌نویسی ویژه سنین ۱۸ تا ۳۰ سال و مسابقه عکاسی ویژه سنین ۱۹ تا ۲۵ سال، به‌مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام، گفت: این مسابقات ویژه خانواده‌های کارکنان شرکت گاز لرستان برگزار شد. همچنین مسابقه طراحی و ساخت آثار دستی و سنتی از وسایل مازاد در منازل با هدف افزایش خلاقیت همسران پرسنل شرکت گاز لرستان برگزار شد و آثار برتر در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار داده شد.

اعزام شش برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن شرکت گاز

گودرزی از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت گاز در لرستان خبر داد و با اشاره به اعزام شش برگزیده استانی به مرحله کشوری، گفت: به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسابقه عکاسی با موبایل با موضوع رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ویژه کارکنان و خانواده‌های شرکت گاز استان لرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه این شرکت در کنار وظیفه ذاتی خود که همان خدمت‌رسانی به مردم در حوزه گاز است از مسائل فرهنگی و تقویت باورهای اعتقادی و دینی مجموعه کارکنان غافل نبوده است، یادآور شد: در تمام مناسبت‌های مذهبی و انقلابی برنامه‌های فرهنگی متناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت گاز لرستان، برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام
captcha