اجرای ۱۵ برنامه با محوریت «پایداری و انقلاب اسلامی» در لرستان
کد خبر: 3954323
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

اجرای ۱۵ برنامه با محوریت «پایداری و انقلاب اسلامی» در لرستان

معاون فرهنگی ارشاد لرستان از اجرای پانزده برنامه با محوریت پایداری و انقلاب اسلامی با مشارکت انجمن قلم ایران شعبه لرستان در استان خبر داد.

اجرای 15 برنامه با محوریت «پایداری و انقلاب اسلامی» در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در کارگاه تخصصی فنون تحلیل متن که روز گذشته، 27 بهمن‌ماه با همکاری انجمن قلم ایران شعبه لرستان با حضور جمعی از نویسندگان و منتقدان استان در سالن جلسات شهید علیرضا حیدریان ارشاد لرستان برگزار شد، محمدتقی عزیزیان، مدرس کارگاه، مطالبی را در خصوص نحوه خوانش، درک، تحلیل و نقد متون و کتاب ارائه داد.

همچنین محفل شعر «فصل رهایی» نیز  دیگر برنامه‌ای بود که عصر دوشنبه، 27 بهمن‌ماه در سالن جلسات شهید علیرضا حیدریان و با حضور برخی از شاعران انقلابی استان برگزار شد.

در این محفل محمدتقی عزیزیان، وحید اشجع، میثم جعفری، محمدعلی ساکی، علیرضا حکیم و رضا مختاری، تازه‌ترین سروده‌های خود در وصف انقلاب، امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را قرائت کردند.

رضا نیازی، معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه این دو محفل ادبی، گفت: بنا بر تفاهم‌نامه امضا شده میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان، تاکنون بالغ بر پانزده برنامه با محوریت پایداری و انقلاب اسلامی در لرستان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha