موشن‌گرافی شهید شیرعلی سلطانی رونمایی شد
کد خبر: 3952945
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
در شیراز؛

موشن‌گرافی شهید شیرعلی سلطانی رونمایی شد

از موشن‌گرافی «باباشیرعلی» به‌عنوان تازه‌ترین اثر تصویری حوزه ایثار و شهادت فارس در تجلیل از شهید شیرعلی سلطانی شهید شاخص سال هنرمندان فارس رونمایی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، آیین رونمایی از موشن‌گرافی «باباشیرعلی» به‌عنوان تازه‌ترین اثر تصویری  حوزه ایثار و شهادت فارس در تجلیل از شهید شیرعلی سلطانی شهید شاخص سال هنرمندان فارس امروز، 20 بهمن‌ماه در منزل این شهید بزرگوار با حضور خانواده این شهید و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

محمدحسن محمودی، کارگردان اثر موشن گرافی «باباشیرعلی» در این مراسم با بیان اینكه سالانه یک اثر تصویری برای شهید شاخص هنرمند سال انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر برای شهید علی‌رضا فیروزی شهید شاخص هنرمند سال 1397 و شهید هاشم خوش‌اندام شهید شاخص هنرمند سال 1398  دو اثر مستند توسط هنرمندان ساخته شده است.

وی بیان كرد: در این اثر و در زمانی کوتاه  سه خاطره از سه دختر بزرگوار این شهید عزیز را در قالبی هنری با هم تلفیق کردیم تا بتوانیم تصویری دلنشین و ارزشمند از ارتباط خانواده با شهید را ارائه کنیم.

محمودی ادامه داد: کار هنرمند دادن شعار نیست و قرار نیست سخنرانی کنیم ما کارمان را در اثر هنری مان ارائه کردیم و خوشحالیم که مفهومی مانند سبک زندگی و سیره شهدا که گاهی اوقات در برخی آثار سبب شعاری شدن کار می‌شود اینجا به صورت هنری بیان شده است.

وی تصریح کرد: این کار فقط محصول کار یک نفر نیست یا نمی‌توان آن را به یک واحد نسبت داد. مجموعه‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند و به عنوان یک کار تیمی آن را به سرانجام رسانده‌اند و واحد هنرهای تصویری حوزه هنری هم تمام قامت پشت کار بوده است.

انتهای پیام
captcha