ترویج معارف امام خمینی(ره) بزرگترین رسالت فعالان انقلابی است
کد خبر: 3952591
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

ترویج معارف امام خمینی(ره) بزرگترین رسالت فعالان انقلابی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترویج معارف امام خمینی(ره) بزرگترین رسالت فعالان انقلابی است گفت: امروز بزرگترین رسالت‌ها شناساندن امام(ره)، معارف اسلامی، دینی و انقلابی به نسل جوان است تا در دام تفکرات نادرست نیفتند.

ترویج معارف امام خمینی(ره) بزرگترین رسالت فعالان انقلابی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز، 19 بهمن در همایش فجرآفرینان انقلاب به مناسبت دهه‌فجر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس با بیان اینکه نقش امام‌ خمینی (ره) در انقلاب از مردم بالاتر است، گفت: چهار دهه از انقلاب گذشته اما جفایی که در حق ایشان می‌شود حتی از سوی کسانی که سر سفره ایشان بزرگ شدند هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد:  پیشکسوت‌های انقلاب که زمان پیش از انقلاب را دیده و با ظهور امام(ره) در زندگی خودشان تحول دیده‌اند، باید معرفت ایشان را به نسل جوان انقلاب انتقال دهند که در این راستا جوانانی که امروز ۳۰ و حتی ۴۰ ساله هستند در دوران انقلاب و حیات امام خمینی(ره) کودک بودند و درک مستقیمی از معارف ایشان ندارند 

صفارهرندی با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال تخریب انقلاب و چهره امام‌ خمینی(ره) هستند افزود: درد و مشکل این است که برخی در داخل به این امر دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با امام خمینی(ره) طبیعی است اما مشکل از آن کسانی است که در سفره مادی و معنوی امام نشستند و بزرگ شدند و رشد کردند، اظهار کرد: دهه فجر در زمره ایامی است که نام بنیانگذار انقلاب اسلامی بیشتر مطرح می‌شود لذا بهترین فرصت است که هدایت‌های امام خمینی(ره) و سیره ایشان را به مردم و جوانان ارائه کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز در جماران، آن خانه ساده سال‌های قبل که انسان یاد ساده‌زیستی امام خمینی (ره) می‌افتاد اثری جز چند عکس و تصویر باقی نمانده و این موضوع انسان را دلگیر می‌کند، متذکر شد: بروشورهایی که به عنوان معرفی امام خمینی(ره) در جماران به تازه واردها داده می‌شد برای ما که امام(ره) را دیده و در خدمتش زانو زده بودیم و ایشان را می‌شناختیم عجیب است.

صفارهرندی با بیان اینکه سیاست‌زدایی و حکومت‌زدایی از ساحت امام خمینی (ره) آن هم در برابر کسی که بعد از ائمه اطهار (ع) تاکنون توانسته حکومت دینی در اسلام راه بیندازد، دیده می‌شود یادآور شد: برخی افراد کم‌کم داعیه خواهند داشت که اصلاً چرا امام خمینی (ره) حکومت دینی راه‌اندازی کرد و دین توانایی اداره کشور را ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بحث عادی‌سازی که این روزها در فضاهای به اصطلاح روشن‌فکری کشور مطرح می‌شود  معتقد است که چرا ایران باید غیرمعمولی باشد و مثلاً چرا اسرائیل را به دشمنی بشناسیم و با آمریکا دشمنی داشته باشیم و چرا نباید مثل بقیه باشیم؟ همین افراد کسانی هستند که می‌گویند ما مانند بقیه دنیا بودیم اما انقلاب که شد و حکومت دینی روی کار آمد ما از دیگران جدا افتادیم.

وی با تأکید بر اینکه این افراد همین که جرئت می‌کنند چنین حرف‌هایی را بزنند از صدقه سری انقلاب است متذکر شد: از سوی دیگر این به ظاهر روشنفکران بزرگترین اراجیف را درباره میراث بزرگ امام خمینی (ره) مطرح می‌سازند که همان حکومت اسلامی و ولایت فقیه است، لذا بدترین جفا به امام (ره) این است که به میراث معنوی ایشان آسیب برسد و این با کسی که از شرایط کشور ناراضی است تفاوت دارد. این روزها دلایل بسیاری برای نارضایتی مردم وجود دارد اما موضوع با اصل انقلاب و حاکمیت دینی نیست، مردم امروز حق دارند که ناراضی و ناراحت شوند زیرا نگرانی‌ها بسیار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه ترویج معارف امام خمینی بزرگترین رسالت فعالان انقلابی است، گفت: امروز تفکر انقلابی امام‌خمینی(ره) در فواصل هزاران کیلومتری از ایران در تمام دنیا توسعه یافته یادآور شد: اما برخی در درون کشورمان از معارف امام خمینی (ره) دوری می‌کنند لذا امروز بزرگترین رسالت‌ها شناساندن امام خمینی (ره) و معارف اسلامی و دینی و انقلابی به نسل جوان است تا در دام تفکرات نادرست نیفتند.

انتهای پیام
captcha