اعلام فراخوان جشنواره «از تو می‌سرایم» ویژه دهه فجر
کد خبر: 3951044
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

اعلام فراخوان جشنواره «از تو می‌سرایم» ویژه دهه فجر

فراخوان جشنواره «از تو می‌سرایم» ویژه ایام الله دهه فجر در چهار قالب شعر، قطعه ادبی، طرح گرافیک و اینفوگرافی در مشهد منتشر شد.

اعلام فراخوان جشنواره «از تو می‌سرایم» ویژه دهه فجربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به همت ستاد اقامه نماز خراسان رضوی و با همکاری نهادها و مجموعه‌های فرهنگی ـ اجتماعی مشهد مقدس، فراخوان جشنواره «از تو می‌سرایم» ویژه ایام الله دهه فجر منتشر شد.

امام و انقلاب اسلامی، مردم، استقامت و ولایت‌مداری، نماز و نیایش پیشگامان انقلاب اسلامی، جوانان مؤمن، خلاق و شورآفرین و مسجد پایگاه علم و عبادت و انقلاب اسلامی از جمله موضوعات این جشنواره است. این جشنواره در قالب شعر، قطعه ادبی، طرح گرافیک و اینفوگرافی برگزار می‌شود.

شرایط حضور در جشنواره، ارسال حداکثر چهار اثر با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس است و آثار متنی باید در قالب word و با فونت لوتوس ارائه شود.

علاقه‌مندان تا 20 بهمن ماه سال‌جاری فرصت دارند که آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های سروش، بله، ایتا و واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۶۳۰۴۱۴۸۶ ارسال کنند.

پس از مراحل داوری، 22 اثر برگزیده انتخاب و پس از دهه فجر و در آیین اختتامیه که به صورت مجازی در سایت اقامه نماز خراسان رضوی به آدرس  namaz.ir  برگزار خواهد شد از منتخبان جشنواره  با اهدا جوایز تقدیر می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره واقع در ضلع شرقی میدان طبرسی، طبرسی 13 ستاد اقامه نماز خراسان رضوی مراجعه و یا با شماره 05133650133 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha