کتاب «زندگی‌نامه بانوان شهید لرستان» تدوین می‌شود
کد خبر: 3950212
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

کتاب «زندگی‌نامه بانوان شهید لرستان» تدوین می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از تدوین کتاب «ندگی‌نامه بانوان شهید لرستان» خبر داد و گفت: برگزاری پویش «سلامت» ویژه مادران و همسران شهید از برنامه‌های بنیاد شهید لرستان در دهه فجر امسال است.

کتاب «زندگی‌نامه بانوان شهید لرستان» تدوین می‌شودمحمود زرین‌جویی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به پیشگامی مردم لرستان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از خوزستان، استان لرستان دومین استان صدمه‌دیده از جنگ است تا جایی‌ که پلدختر به «هویزه ثانی» مشهور است.

وی دهه فجر را فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب دانست و با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در دهه‌ فجر، افزود: برگزاری پویش «سلامت» ویژه مادران شهدا، والدین، همسران شهید و جانبازان بالای ۷۰ درصد از برنامه‌های بنیاد شهید استان در دهه فجر امسال است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از تعویض پرچم تمامی گلزار شهدای استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر مزار نورانی شهدا با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی می‏‌شود.

زرین‌جویی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین «زنگ انقلاب» با حضور مسئولان در بستر شبکه شاد، ادامه داد: در راستای ارج نهادن به مقام بانوان شهید و جانباز، اماکن، معابر و خیابان‌های استان به‌نام بانوان شهید نام‌گذاری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، گفت‌وگوی تلویزیونی با همسر و والدین شهدا و دیدار و سرکشی با خانواده شهدای دوران انقلاب را از برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: تجلیل از مادران، همسران شهدا، جانبازان در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان، ثبت تصاویر شهدا در مکان‌های عمومی با همکاری شهرداری، برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید لرستان در دهه فجر است.

وی در ادامه با اشاره به تدوین کتاب ویژه بانوان شهید و جانباز لرستانی با عنوان «زندگی‌نامه بانوان شهید لرستان» در دهه فجر، گفت: از بانوان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان نیز تجلیل به‌عمل می‎آید.

انتهای پیام
captcha