اجرای طرح «خانواده سالم» در لرستان
کد خبر: 3949971
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

اجرای طرح «خانواده سالم» در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان کرد: طرح «خانواده سالم» از سوی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار می‌شود و امیدوارم این طرح اثرات مدنظر را جهت ارتقای سطح فرهنگ استان داشته باشد.

فتایی در برنامه سفر وزیر ارشاد////به گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، هفتم بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: کمیته تخصصی هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی یکی از کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی است.

وی با اشاره به پیشینه لرستان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و دینی، اضافه کرد: با توجه به این پیشینه می‌طلبد مسئولان عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

فتایی با اشاره به اینکه امسال بیشتر فعالیت‌ها در فضای مجازی اجرا شد، ادامه داد: برپایی مسجد مجازی ویژه ماه مبارک رمضان و حسینیه مجازی ویژه ماه محرم از جمله برنامه‌های دینی و فرهنگی در زمان شیوع کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه طرح‌های قرآنی برای اجرا در استان مطرح شده است که پیگیر آن هستیم، به اجرای طرح «خانواده سالم» از سوی جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد و گفت: جوانب این طرح در جلسات گذشته بررسی شده و امیدوارم این طرح اثرات مدنظر را جهت ارتقای سطح فرهنگ استان داشته باشد.

فتایی ادامه داد: همچنین اجرای طرح اطلس فرهنگی لرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود که توسط جهاد دانشگاهی لرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha