معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد ادای احترام کرد
کد خبر: 3949902
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد ادای احترام کرد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر دو روزه‌ خود به استان لرستان صبح امروز، هفتم بهمن‌ماه با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به مقام شامخ شهدای خرم‌آباد ادای احترام کردبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر دو روزه‌ خود به استان لرستان صبح امروز، هفتم بهمن‌ماه با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

فقهی‌زاده در جریان سفر خود به لرستان که از با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان دیدار خواهد کرد.

همچنین، دیدار با نخبگان و هنرمندان قرآنی، شرکت در شورای فرهنگ عمومی استان لرستان و بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر و بازدید از مؤسسات فرهنگی ــ مردمی قرآن و عترت در شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر از دیگر برنامه‌های سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان است و در جریان این سفر چندین تفاهم‌نامه قرآنی نیز به امضا خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha