امضای 3 تفاهم‌نامه قرآنی با حضور معاون وزارت ارشاد در لرستان
کد خبر: 3949800
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

امضای 3 تفاهم‌نامه قرآنی با حضور معاون وزارت ارشاد در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از سفر دو روزه معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد و گفت: در جریان سفر فقهی‌زاده به استان، چندین تفاهم‌نامه قرآنی نیز به امضا خواهد رسید.

امضای 3 تفاهم‌نامه قرآنی با حضور معاون وزارت ارشاد در لرستانبه گزارش ایکنا، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ششم بهمن‌ماه در سخنانی، گفت: عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفتم و هشتم بهمن‌ماه ضمن حضور در استان، با مسئولان، نخبگان و هنرمندان قرآنی دیدار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به خرم‌آباد، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضور در مراسم عطرافشانی گلزار شهیدان، با نخبگان و هنرمندان قرآنی استان، دیدار می‌کند.

فتایی افزود: همچنین حضور در جلسه کمیته تخصصی قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های حضور دو روزه معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه بخش پایانی روز اول سفر فقهی‌زاده، بازدید از سه مؤسسه قرآنی شهرستان خرم‌آباد خواهد بود، گفت: وی در روز دوم سفر به استان به شهرستان پلدختر عزیمت کرده و ضمن دیدار با فعالان قرآنی، از برخی مؤسسات قرآنی خسارت‌دیده از سیل ابتدای سال گذشته بازدید می‌کند.

فتایی یادآور شد: در جریان سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، چندین تفاهم‌نامه قرآنی نیز به امضا خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha