۱۳ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رفیق خوشبخت ما»
کد خبر: 3949754
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

۱۳ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رفیق خوشبخت ما»

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما هلال احمر» و پویش «چهل چراغ» در این استان، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 13 بهمن‌ماه جاری اعلام شده است.

۱۳ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رفیق خوشبخت ما»به گزارش ایکنا، به‌ نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، حمید جمشیدی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان، ششم بهمن‌ماه در سخنانی، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبخت ما و پویش چهل چراغ که با هدف برجسته‌سازی صفات نوع‌دوستانه و بشردوستانه سردار سلیمانی اجرا می‌شود در استان لرستان نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: تمام مقدمات برگزاری این طرح مهیا شده و کمیته اطلاع‌رسانی آن نیز تشکیل شده است و امیدواریم استقبال خوبی از سوی فعالان فرهنگی، هنری و اجتماعی استان صورت بگیرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که شامل شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، فیلم‌نامه، پوستر، موشن‌گرافی، انیمیشن، اپلیکیشن، اطلاع‌نگاشت، نمایش‌نامه و فیلم کوتاه است را برای جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آثار مدنظر باید شاخصه‌های از خودگذشتگی و وفاداری سردار دل‌ها نسبت به همرزمان و سایر اقشار جامعه، همدلی سردار با اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از آسیب‌دیدگان در حوادث، محبوبیت و مردم‌داری، ارائه جلوه‌های مسئولیت‌پذیری در جامعه، تعهد به انجام وظایف خود، داوطلبی، انسان‌دوستی کرامت انسانی را شامل شود.

جمشیدی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ سیزدهم بهمن‌ماه جاری به سایت جشنواره ارسال کنند، اضافه کرد: شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد اعلام شده و هر فرد نیز می‌تواند در دو رشته و حداکثر سه اثر ارسال کند و نحوه ارسال آثار به همراه اطلاعات کامل این جشنواره در وب سایت http://javnan.rcs.ir/rafigh بارگذاری شده است.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگ نبود بلکه برای همه دست‌اندرکاران و کارگزاران کشور و جوانان الگوی اخلاقی فکری و معرفتی معنوی و نمونه برجسته از مدیریت جهادی است که در این جشنواره تلاش شده بتوان از آنها رونمایی شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: همچنین طی احکامی، میلاد فاضلی و انسیه طهماسبی نیز به‌عنوان ناظران جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری رفیق خوشبخت ما در استان لرستان منصوب و معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha