دسترسی دانش‌آموزان روستای تنگ‎قلعه به شبکه آموزشی شاد
کد خبر: 3949345
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
با دریافت ۲۰ تبلت امانی محقق شد؛

دسترسی دانش‌آموزان روستای تنگ‎قلعه به شبکه آموزشی شاد

پس از نزدیک به یک سال از شیوع کرونا دانش‌آموزان دبستان روستای تنگ‌قلعه کوهدشت، ۲۰ عدد تبلت به‌صورت امانی دریافت کردند و در حال حاضر از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی شبکه «شاد» برخوردار هستند.

دانش‌آموزان روستای تنگ قلعه به مدرسه مجازی دسترسی پیدا کردندبه گزارش ایکنا، به‌ نقل از روابط عمومی آموزش و ‌پرورش لرستان، با شیوع کروناویروس و تعطیلی کلاس‌های حضوری و برگزاری کلاس‌های درس مدارس در بستر فضای مجازی و‌ شبکه شاد، دانش‌آموزان مدرسه روستای تنگ‌قلعه از توابع شهرستان کوهدشت به‌دلیل نداشتن گوشی هوشمند از آموزش در شبکه شاد محروم بودند و آموزش‌ها با استفاده از روش‌های دیگر پیگیری می‌شد.

اخیرا طی یک مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش کوهدشت، مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه کوهدشت، معاون آموزش ابتدایی و مدیر دبستان روستای تنگ‌قلعه تعداد ۲۰ عدد تبلت به‌صورت امانت در اختیار دانش‌آموزان این دبستان قرار گرفت و اکنون دانش‌آموزان این دبستان می‌توانند از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی از طریق برنامه «شاد» نیز برخوردار شوند.

این تبلت‌ها با همت مرکز آمار ایران و برای راه‌اندازی کلاس‌های مجازی و با هدف ایجاد محیط‌های جدید یاددهی و یادگیری با استفاده از فناوری‌های روز آموزشی و ایجاد فرصتی برابر برای دانش‌آموزان مناطق محروم و در جهت ارتقای سطح آموزشی و تحقق عدالت آموزشی در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است. همچنین از سوی بسیج فرهنگیان نیز تعدادی ماسک و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان این روستا اهدا شد.

انتهای پیام
captcha