الیگودرز؛ میزبان جشنواره «پانتومیم» با موضوعات کرونا و طبیعت
کد خبر: 3949331
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

الیگودرز؛ میزبان جشنواره «پانتومیم» با موضوعات کرونا و طبیعت

نخستین جشنواره استانی «پانتومیم» با دو موضوع «کرونا و مدافعان سلامت، طبیعت و محیط زیست» به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار می‌شود.

الیگودرز؛ میزبان جشنواره «پانتومیم» با موضوعات کرونا و طبیعتبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، نخستین جشنواره پانتومیم استان لرستان، اسفندماه سال‌ جاری به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار می‌شود. 

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در رابطه‌ با برگزاری این جشنواره استانی، گفت: این جشنواره به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن نمایش الیگودرز و مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز اجرا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در دو موضوع «کرونا و مدافعان سلامت» و «طبیعت و محیط زیست» نمایش‌های خود را آماده و تا تاریخ 30 بهمن‌ماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محتشم با بیان اینکه این جشنواره در فضای مجازی اجرا و اگر شرایط کرونایی مساعد باشد، اختتامیه نخستین جشنواره پانتومیم استان لرستان در ششم اسفندماه امسال به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: تا پایان امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز همچنان میزبان اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه موبایلی با عنوان «حرف راست رو از دهن بچه بشنو» و نخستین همایش شهرستانی گیتارنوازی خواهد بود که در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی، اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه موبایلی به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha