کمک 91 میلیارد ریالی خیرین مسکن‌ساز در لرستان
کد خبر: 3948760
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

کمک 91 میلیارد ریالی خیرین مسکن‌ساز در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از ساخت 656 واحد مسکونی برای خانواده‌های دو معلول در این استان خبر داد و گفت: در این راستا 91 میلیارد ریال از سوی انجمن خیرین به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک شده است.

در حال تکمیل/ تحویل ۴۵۵ مسکن به خانواده‌های دو معلول در لرستان / کمک ۹۱ میلیارد ریالی خیرینبه گزارش ایکنا از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، 30 دی‌ماه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول در استان در دو بخش شهری و روستایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه خانواده‌های روستایی دو معلول لرستان 232 واحد است، از افزایش تسهیلات بلاعوض به خانواده‌های دو معلول خبر داد و اضافه کرد: میزان 50 میلیون تومان به‌صورت تسهیلات، 24 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان و 10 میلیون تومان از سوی حساب 100 امام(ره) برای خانواده‌های دو معلول در لرستان هزینه می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان سهمیه مسکن خانواده‌های شهری دارای دو معلول در لرستان را 424 واحد اعلام کرد و با اشاره به اتمام ساخت‌وساز این واحدها، گفت: در این حوزه، 91 میلیارد ریال از سوی انجمن خیرین به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک شده است.

اجرای طرح هادی در 9 روستای هدف گردشگری

رضایی در خصوص طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: 9 روستا در سطح استان با عنوان هدف گردشگری شناسایی شده که طرح‌های هادی در این روستاها متناسب با گردشگری اجرا می‌شود کما اینکه عمده این طرح‌ها اجرا شده و یا در مراحل پایانی اجرای طرح است.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان بر اساس طرح هادی خدمات خود را ارائه می‌دهند و در برنامه‌ریزی‌های خدمات‌رسانی به روستاها، طرح هادی بنیاد مسکن را مبنا قرار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه در اجرای طرح هادی وضعیت استان 52 درصد است، تصریح کرد: عوامل متعددی ازجمله کمبود اعتبارات و عدم استقبال مردم در تعویق اجرای طرح هادی و اجرای فاز به فاز آن نقش دارد.

انتهای پیام
captcha