۵ شهر لرستان در وضعیت آبی/ پرهیز از عادی‌انگاری کرونا
کد خبر: 3948110
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

۵ شهر لرستان در وضعیت آبی/ پرهیز از عادی‌انگاری کرونا

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه وضعیت آبی، به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست، گفت: در حال حاضر وضعیت شش شهرستان در لرستان زرد و پنج شهر دیگر در وضعیت آبی قرار دارد.

ارسالی//۵ شهر لرستان در وضعیت آبی/ پرهیز از عادی انگاری کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، ۲۷ دی‌ماه در جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا با قدردانی از مردم استان به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت شش شهرستان در لرستان زرد و پنج شهر دیگر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست و مردم مثل گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: گزارش‌های واصله از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت از افزایش تعداد بستری‌های کرونایی طی ۴۸ ساعت گذشته دارد و این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان افزود: با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان، مردم دچار عادی‌انگاری در شرایط شده‌اند که از هم استانی‌ها انتظار می‌رود فعالیت‌های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

ثمینی با اشاره به اینکه در ایام عزاداری حضرت فاطمه(س)، مراسم عزاداری باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مطابق با دستورالعمل‌های صادره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برگزار شود، گفت: صداوسیمای مرکز استان نسبت به پوشش کامل برنامه‌های مربوط به عزاداری و پخش آن اقدام کند و هم‌استانی‌ها نیز حتی‌الامکان با پرهیز از حضور در تجمعات، از طریق رسانه ملی عزاداری‌ها را مشاهده کنند‌.

انتهای پیام
captcha