تأمین روشنایی گلزارهای شهدا در لرستان
کد خبر: 3947905
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد:

تأمین روشنایی گلزارهای شهدا در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به وضعیت روشنایی گلزارهای شهدای این استان، گفت: تمام گلزارهای شهدای استان برق‌رسانی شده است؛ همچنین در حال حاضر امامزاده‌ای در لرستان بدون برق نداریم.

ارسالی// تامین روشنایی تمام گلزارهای شهدای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، ۲۶ دی‌ماه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه لرستان، اظهار کرد: با توجه به ضرورت فراهم آوردن رفاهیات زائران بقاع متبرکه استان، باب توریسم مذهبی از سوی شرکت توزیع برق لرستان باز شد که طی آن تمام بقاع متبرکه و امامزادگان استان برق‌رسانی شدند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی بهتر به زائران امامزادگان از مطالبات اصلی و مورد انتظار مردم بود، ادامه داد: در قالب طرح توریسم مذهبی، برق‌رسانی به بقاع متبرکه‌ای چون امامزاده سیدچمشک، شاه‌احمد پلدختر، بی‌بی زیبده الیگودرز، امامزاده میرمحمد نورآباد و چند بقعه متبرکه دیگر از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان انجام شد و در حال حاضر امامزاده‌ای در لرستان بدون برق نداریم.

خودنیا با اشاره به اینکه برق‌رسانی به گلزارهای شهدای لرستان اولویت نخست شرکت توزیع نیروی برق استان است، اظهار کرد: تمام گلزارهای شهدای استان برق‌رسانی شده است؛ همچنین مضاف بر گلزارهای شهدای رسمی در استان، تا جایی که امکان داشت قبرستان‌هایی هم که شهدای گلگون‌کفن در آن مدفون هستند برق‌رسانی شده است و اگر گلزار شهدایی بدون روشنایی وجود دارد آمادگی تأمین روشنایی آن از سوی شرکت توزیع برق لرستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در مورد امکان تقسیط انشعاب برق در استان، گفت: در حاشیه شهرها و روستاها امکان تقسیط انشعاب برق برای افرادی که از نظر اقتصادی با مشکل مواجه هستند، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۲۰ هزار انشعاب برق در سطح استان لرستان به فروش می‌رسد که از این تعداد سه هزار انشعاب رایگان و مربوط به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، ایثارگران، مساجد و حسینیه‌ها است، تصریح کرد: میانگین دریافتی ما در بخش انشعابات شهری و روستایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه سال آینده پرونده برق‌رسانی به روستاهای بالای پنج خانوار لرستان بسته می‌شود، تصریح کرد: تا زمانی که همه لرستانی‌ها از نعمت برق برخوردار نشوند جهاد ادامه دارد؛ برنامه مدنظر شرکت توانیر برق‌رسانی به روستاهای بالای پنج خانوار است و در حال حاضر در شهرستان‌های بروجرد، ازنا، دورود، الشتر و دلفان روستای بالای پنج خانوار بدون برق وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha