ساخت 25 موشن‌گرافی با محوریت پاسخ به شبهات دانش‌آموزی
کد خبر: 3945931
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
سرپرست ستاد اقامه نماز البرز خبر داد:

ساخت 25 موشن‌گرافی با محوریت پاسخ به شبهات دانش‌آموزی

سرپرست ستاد اقامه نماز البرز بیان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، دانش‌آموزان شبهات خود را در زمینه مسائل دینی مطرح کردند و براساس اهمیت، 25 شبهه انتخاب شد که با ساخت موشن‌گرافی به این سؤالات پاسخ داده شده است و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ارسالی/// موشن‌گرافی به شبهات دانش‌آموزان البرزی پاسخ می‌دهد

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، سرپرست ستاد اقامه نماز البرز، 16 دی‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به بروز شبهات گسترده توسط دشمنان، گفت: بروز شبهات فکری و فرهنگی یکی از تهدیدهای جامعه است که مبانی دینی و عقاید دانش‌آموزان را نشانه گرفته و باید پاسخگویی درستی به این شبهات داده شود.

وی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند نفوذ فرهنگی بسیار مهم‌تر از نفوذ اقتصادی و سیاسی است، اظهار کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی و ایجاد شبهه پایه و ریشه‌های مبانی دینی و انقلابی دانش‌آموزان را متزلزل و سست می‌کند.

این مسئول با تأکید بر اینکه متأسفانه علی‌رغم برنامه‌ریزی و توطئه‌افکنی آشکار دشمنان علیه ارزش‌های دینی جامعه، عده‌ای نسبت به این هجمه‌ها بی‌تفاوت هستند، گفت: باید افق‌های بهتری ترسیم کرد و با برنامه‌ریزی درست و همچنین تبیین استراتژی کار فرهنگی را مدیریت کرد و در مقابل دسیسه‌های فرهنگی دشمنان ایستاد.

مرادی با بیان اینکه نباید در برابر این هجمه‌ها و شبهه افکنی‌ها منفعلانه عمل کنیم، افزود: شبهات باید دقیق شناسایی شوند و به شکل علمی، مستدل، منطقی و براساس آموزه‌های دینی و اسلامی به آنها پاسخ کامل و جامع داده شود.

سرپرست ستاد اقامه نماز البرز در ادامه به ساخت 25 موشن‌گرافی توسط ستاد اقامه نماز البرز اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش البرز، دانش‌آموزان شبهات خود را در زمینه مسائل دینی مطرح کردند و براساس اهمیت، 25 شبهه انتخاب شد که با ساخت موشن‌گرافی به این سؤالات پاسخ داده شده است و به‌زودی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha