تأمین ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی لرستان از سوی خیرین
کد خبر: 3939823
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

تأمین ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی لرستان از سوی خیرین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به افزایش محسوس مشارکت خیرین در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس، بیان کرد: ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی استان از سوی خیرین تأمین می‌شود.

تامین ۲۱درصد اعتبارات مدرسه سازی لرستان توسط خیرینامیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه جامعه ما در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا به روحیه‌ای به مانند روحیه نیکوکاران و خیرین نیاز دارد، اظهار کرد: آینده هر کشوری را باید در مدارس آن کشور جستجو کرد چراکه مدرسه محل شکل‌گیری هویت و شخصیت افراد است.

وی با اشاره به افزایش مشارکت خیران در ساخت، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، گفت: به همان میزان که ساخت مدرسه دارای اهمیت است، تجهیز، نگهداری و توسعه آن هم حائز اهمیت است و در حال حاضر ۲۱ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی لرستان از سوی خیرین تأمین می‌شود.

غفوری‌نژاد با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع کرونا جشنواره خیران مدرسه‌ساز در قالب پویش آجر به آجر برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۲۲ کلاس درس با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. همچنین حذف بخاری‌های نفتی طی چند مرحله در حال انجام است، به‌طوری که ۵۵۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به اینکه تعاملاتی با شرکت گاز استان برای رایگان شدن عملیات گازرسانی به مدارس نوساز صورت گرفته است، تصریح کرد: باید فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان مردم استان به‌ویژه دانش‌آموزان استان تبلیغ و ترویج دهیم.

انتهای پیام
captcha