دبیر جدید جامعه زینب(س) در خرم‌آباد معرفی شد
کد خبر: 3938189
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

دبیر جدید جامعه زینب(س) در خرم‌آباد معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید جامعه‌ حضرت زینب(س) در خرم‌آباد به‌صورت وبینار برگزار شد.

معرفی دبیر جامعه زینب(س) در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید جامعه‌ حضرت زینب(س) در خرم‌آباد، شامگاه یکشنبه، ۹ آذرماه با حضور حاجی‌عباسی، دبیرکل جامعه زینب(س)، جاودانی، معاون امور دبیران استان‌ها به‌صورت وبینار برگزار شد.

در این آیین با تقدیر از زحمات روح‌انگیز جهان‌افروز، دبیر پیشین جامعه زینب(س) در خرم‌آباد، نازنین زینب رضایی به‌عنوان دبیر جدید این جامعه معرفی شد.

رضایی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره بهروزی، بنیانگذار جامعه زینب(س)، گفت: خط مشی ما عدالت‌خواهی در همه عرصه‌های فردی، اجتماعی، خانوادگی، تحول‌گرایی و نوگرایی عقلانی در چارچوب مبانی مترقی اسلامی و قانون اساسی است.

وی با تأکید بر لزوم به‌کارگیری روش‌های جدید مبتنی‌ بر اصول عملی و تجربی برای تضمین پویایی جامعه، تقویت آزاداندیشی جوانان، نفی هرگونه سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، ادامه داد: تحکیم مبانی خانواده، ارتقای منزلت زنان و نقش‌آفرینی آنان با الگوگیری از دو بانوان اسلام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) از دیگر محورهای فعالیت جامعه زینب(س) در خرم‌آباد خواهد بود.

رضایی، تشکیل دفاتر و فعال کردن آن‌ها در سطح شهرستان‌های استان، جذب نیروهای مؤمنه و نخبه بانوان استان، همراهی با نیروهای انقلابی، ارتباط و هماهنگی سازنده به نماینده ولی‌فقیه در استان و دستگاه‌های اداری در راستای اهداف جامعه زینب(س) از اهم برنامه‌های این مرکز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha