برترین قاری مردمی لرستان انتخاب می‌شود
کد خبر: 3938158
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
جهت شرکت در مرحله کشوری؛

برترین قاری مردمی لرستان انتخاب می‌شود

انتخاب قاری برگزیده لرستان جهت شرکت در مرحله کشوری جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» به بخش انتخاب مردمی رسید.

تلاوتبه گزارش ایکنا از لرستان، دبیرخانه دومین جشنواره استانی «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان در اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست در انتخاب برترین قاری مردمی لرستان در دو گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان مشارکت داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: مردم لرستان برای انتخاب برترین قاری مردمی در رده نوجوانان که شامل قاریان در سنین زیر 17 سال هستند، می‌توانند از روز یکشنبه، ۹ آذرماه از ساعت 17:30 تا روز دوشنبه، ۱۰ آذرماه تا ساعت ۲۰ عدد مربوط به هر قاری را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۴۹۰ ارسال کنند.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانیم: همچنین مردم استان می‌توانند برای انتخاب برترین قاری مردمی در رده سنی بزرگسالان که شامل قاریان بالای 17 سال است از روز دوشنبه، ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا روز سه‌شنبه، ۱۱ آذرماه تا ساعت ۲۰ عدد مربوط به هر قاری را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۴۹۰ ارسال کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: برای دیدن تلاوت‌ها در تاریخ‌های ذکر شده در همان ساعت 17:30 از شبکه افلاک در دو گروه سنی بزرگسالان و نوجوانان پخش خواهد شد و یا به صفحه اینستاگرامی mahdisadati0087@ مراجعه کنند.

قاریان نوجوان پخش تلاوت یکشنبه، ۹ آذرماه، ساعت 17:30 عبارتند از :

1- طاها امیری، 2- ابوالفضل بیرانوند، 3- صالح خلیل‌آبادی، 4- محمدامین بلواسی و 5- محمدحسین شعبانی‌نسب.

همچنین قاریان بزرگسال بخش تلاوت دوشنبه، ۱۰ آذرماه، ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه افلاک عبارتند از: 

6- سعید ناصری‌نسب، 7- یدالله کاظمی، 8- متین کریمی، 9- وحید کرمی، 10- احسان بیرانوند، 11- محمدحسین دالوند و 12- محمد کرمی.

یادآور می‌شود، مردم استان فقط در تاریخ‌های ذکر شده می‌توانند عدد قبل از اسم هر قاری را به سامانه پیامکی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha