نشست مجازی «تصویر بسیج در رسانه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3937007
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

نشست مجازی «تصویر بسیج در رسانه» برگزار می‌شود

نشست مجازی جنگ نرم با محوریت «تصویر بسیج در رسانه» از سوی نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌آباد به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌ مجازی «تصویر بسیج در رسانه»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌آباد، کلاس برخط جنگ نرم با محوریت «تصویر بسیج در رسانه» با حضور امیرعلی‌حیدر امیری، تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا و افسر ارشد جنگ نرم برگزار می‌شود.

این کلاس برخط جنگ نرم امروز، چهارم آذرماه، ساعت ۲۱ ویژه عموم مردم در سامانه آموزش مجازی «نسرا» به نشانی lms.nasraa.ir برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس قبل از ورود به کلاس نرم‌افزار «ادوبی کانکت» و مرورگر «موزیلا فایرفاکس» را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و با استفاده از لینک http://video.nasraa.ir/r0lmuj6x1qzq/ به‌عنوان مهمان وارد کلاس شوند.

امیرعلی‌حیدر امیری، افسر ارشد جنگ نرم با گرامیداشت هفته بسیج به ایکنا لرستان، گفت: بسیج از زمان تشکیل تا به امروز در تمامی صحنه‌ها چه دوران دفاع مقدس، مبارزه با دشمن، کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و اکنون نیز در مقابله با کروناویروس و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا همواره حضور فعال و مؤثری داشته است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و اینکه تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است، افزود: در کلاس مجازی جنگ نرم که به‌همت مرکز سواد رسانه‌ای برگزار خواهد شد، تصویر بسیج در رسانه‌های داخلی بررسی می‌شود و علاوه‌ بر این تصویری که رسانه‌های خارجی درباره بسیج به جهانیان معرفی می‌کنند نیز بررسی می‌شود.

نویسنده اولین کتاب بیداری اسلامی اضافه کرد: متأسفانه دشمنان در رسانه‌های خود تلاش دارند یک چهره منفور از بسیج در اذهان عمومی ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha