«سکوت آوا» به دو جشنواره بین‌المللی فیلم راه یافت
کد خبر: 3936824
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

«سکوت آوا» به دو جشنواره بین‌المللی فیلم راه یافت

فیلم کوتاه «سکوت آوا» آخرین ساخته غلامرضا نعمت‌پور، فیلم‌ساز لرستانی و برنده سیمرغ بلورین، در دو جشنواره بین‌المللی در آمریکا و ایتالیا حضور خواهد یافت.

Gffبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فیلم کوتاه «سکوت آوا» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم‌آباد است که داستان دختری را روایت می‌کند که به‌خاطر بیماری پدر مجبور است در تعمیرگاه  پدرش به‌عنوان  مکانیک کار کند. او منتظر بازگشت برادرش از خدمت سربازی است تا بتواند با عباس  نامزدش ازدواج کند….

به گفته کارگردان و نویسنده، این فیلم در اولین جشنواره و جوایز فیلم مستقل کالیفرنیا (Standalone Film Festival & Award) که از پانزدهم ژانویه تا یکم مارس ۲۰۲۰ در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، تجربی و موزیک ویدئو به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه سکوت آوا همچنین در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم سالرنو ایتالیا  (Festival Internazionale del Cinema di Salerno) نیز به نمایش گذاشته می‌شود، جشنواره‌ای بین‌المللی که از ۳۰ نوامبر تا ۵ دسامبر ۲۰۲۰ در شهر سالرنو برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مهشید دالوند، امیرمسعود مسعودی، مرتضی فلاحی، ایلیا و اهورا درگاهی، حمیدرضا حافظی، سیدطاها نجفی‌نژاد، حسن احمدوند، سبحان محمدپور با حضور افتخاری فائزه خوانساری و پیمان کرمزاده بازیگران این فیلم کوتاه به ایفای نقش می‌پردازند. 

انتهای پیام
captcha