نماینده ولی‌فقیه در لرستان اقدام رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد
کد خبر: 3931396
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اقدام رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی سخنان موهن رئیس جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اقدام رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر دوشنبه، پنجم آبان‌ماه جاری در پیامی سخنان موهن رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) را محکوم کرد.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان آمده است: سخن پلید شیطانی بار دیگر از حلقوم یکی‌از مدعیان دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمه‌للعالمین، حضرت ختمی‌ مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار دهد و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کند.

این پیام می‌افزاید: اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل با هدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین است هر روز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. در همین راستا سخنان موهن و نژادپرستانه رئیس جمهور فرانسه بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان داد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی(ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌ها راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هر روز فروزان‌تر خواهد شد. و این‌گونه نقشه پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به‌سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

در خاتمه پیام امام جمعه خرم‌آباد تاکید شده است: ملت رشید و غیور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان لرستان و تمام آزادی‌‏خواهان جهان اقدام توهین‏‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه را شدیداً محکوم می‌کنند و این حرکت‏‌ مذبوحانه را در راستای تلاش‌‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان می‌دانند و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارند که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) اگر جهان‌خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام
captcha