ارسال 418 اثر به مسابقه عکاسی «آیین‌های عاشورایی» لرستان
کد خبر: 3931330
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

ارسال 418 اثر به مسابقه عکاسی «آیین‌های عاشورایی» لرستان

طی فراخوان مسابقه عکاسی «آیین‌های عاشورایی» لرستان بیش‌از 418 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که منتخبان این مسابقه امروز، 5 آبان معرفی شدند.

ارسال 418 اثر به مسابقه عکاسی «محرم لرستان»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مسابقه عکاسی آیین‌های عاشورایی لرستان در مهرماه امسال در سه بخش کودک و نوجوان، بخش اعضای ارشد و آزاد، بخش مربیان و همکاران برگزار شد، که داوران این مسابقه عکاسی متشکل‌از فرزاد زیدی‎نژاد و محمدرضا شاهیوند با در نظر گرفتن خلاقیت در انتخاب سوژه، محتوای مناسب و مرتبط با آیین‌های سوگواری، تعداد 16 اثر را انتخاب و به‌عنوان برگزیده معرفی کردند.

در این رقابت که 418 اثر در آن شرکت داده شد، در بخش کودکان و نوجوانان 8 نفر، بخش مربیان و همکاران 4 نفر و در بخش اعضای ارشد و آزاد 4 نفر انتخاب شدند.

اسامی برگزیدگان در بخش کودک عبارت‌از النا حیدرپور، حنانه یوسفوند، مهدی شجاعی، شوشیانت شاهیوند هستند و منتخبان بخش نوجوان نیز فاطمه هاشمی، ریحانه علیپور، امید علیزاده و یاسین حیدری هستند.

همچنین بنا بر رای هیئت داوران در بخش آزاد و اعضای ارشد نیز فهیمه شکریان، مریم جعفری، مهدی ملکشاهیان و کامین ملکی و در بخش مربیان و همکاران نیز فریده شادابی، محبوبه پورغلامحسین، محمد احسانی‎تبار و مسلم صالحی برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha