رونمایی 3 عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 3931305
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

رونمایی 3 عنوان کتاب در بروجرد

امروز، 5 آبان‌ماه از سه عنوان کتاب «تاثیر رهبری حکیمانه و هوش اخلاقی بر کاهش تنش در سازمان»، «آشنایی با تعاونی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک» و «مدیریت ارتباط با مشتری» در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی 3 عنوان کتاب در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، پنجم آبان‌ماه طی مراسمی از سه عنوان کتاب در بروجرد رونمایی شد که اولین کتاب تحت عنوان «تاثیر رهبری حکیمانه و هوش اخلاقی بر کاهش تنش در سازمان» نوشته پژمان آیتی بود که در این مراسم رونمایی شد.

با توجه به اثرات مخرب رفتارهای تنش‌زا و اهمیت نقش رهبری در سازمان برای کاهش این تهدیدات، مطالعه این کتاب می‌تواند به مدیران سازمان‌ها کمک شایانی نماید.این اثر جهت ثبت در گنجینه آثار مفاخر بروجرد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اهداء شد.

انتشارات هزاره سوم پارس به مدیرمسئولی علی‌رضا مقسمی از انتشارات فعال بروجرد است که تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه فنی مهندسی، مدیریتی و اقتصادی به چاپ رسانده است.

همچنین، امروز از کتاب دو عنوان کتاب اثر حدیث علایی‌پور که به تازگی در انتشارات هزاره سوم پارس به چاپ و نشر رسیده رونمایی شد.

کتاب نخست با عنوان «آشنایی با تعاونی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک» نوشته مایکل بولند و ترجمه حدیث علائی‌پور است که با توجه به اهمیت تعاونی‌ها در رشد و توسعه کشورها، در این کتاب سعی شده است تا آشنایی بیشتری با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک و تعاونی‌ها، برای فعالان اقتصادی و علاقمندان به ورود در کسب و کارهای جدید ایجاد نماید.

کتاب دیگر با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» تالیف حدیث علائی‌پور است. در این کتاب به اهمیت رابطه و مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین تاثیر کیفیت محصول پرداخته شده و از بازاریابی رابطه‌ای به‌عنوان ابزاری  برای کسب مزیت رقابتی یاد شده است.

این دو اثر نیز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد جهت ثبت در گنجینه آثار مفاخر بروجرد اهداء شد.

انتهای پیام
captcha