تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد
کد خبر: 3931104
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد از تشدید نظارت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد خبرداد و گفت: با متخلفان به‌صورت جدی برخورد خواهد شد.

شدید نظارت‌ها و محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، جعفر طولابی، فرماندار شهرستان خرم‌آباد عصر شنبه، سوم آبان‌ماه در تشریح وضعیت کرونایی خرم‌آباد، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان، گفت: با توجه به این‌که شهرستان خرم‌آیاد یکی‌از پنج شهرستان بحرانی استان لرستان از نظر ابتلا به کرونا و همچنین بالا بودن درصد فوتی‌هاست لذا نظارت‌ها در این شهرستان تشدید می‌شود.

وی افزود: با همه کسانی‌که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد جدی می‌شود.

فرماندار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: در راستای تصمیمات دولت مبنی‌بر پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا و با توجه به پیگیری‌های فرمانداری و همچنین کارگروه ویژه پرداخت تسهیلات، تاکنون ۸۹۹۴ واحد آسیب‌دیده از کرونا به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شهرستان مراجعه و درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ثبت و تشکیل پرونده داده‌اند.

وی با بیان این‌که ۱۲ هزار و ۱۷۵ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند، افزود: مبلغ درخواستی واحدهای مذکور جمعا بالغ‌بر ۱۰۶ میلیارد تومان بوده که برای طی مراحل اداری و دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده‌اند.

فرماندار خرم‌آباد اضافه کرد: در بحث پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های خسارت‌دیده از کرونا، تا کنون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از این درخواست‌ها محقق و به متقاضیان پرداخت شده و روند پرداخت توسط بانک‌های عامل در حال اجرا است.

لازم به ذکر است، در حال حاضر شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود و الیگودرز در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارند.

انتهای پیام
captcha