100 مبلغ دینی به مناطق محروم کوهدشت اعزام می‌شوند
کد خبر: 3927875
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

100 مبلغ دینی به مناطق محروم کوهدشت اعزام می‌شوند

معاون تبلیغات کوهدشت با اشاره به راه‌اندازی پویش «هر خانه یک موکب»، گفت: یک‌صد مبلّغ دینی به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر به مناطق محروم کوهدشت و رومشکان اعزام می‌شوند.

100 مبلغ دینی به مناطق محروم کوهدشت اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صیدولی جعفری، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت امروز چهارشنبه، 16 مهر در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که اربعین صرفاً یک حرکت مذهبی نیست بلکه حرکت در مسیری است که امام حسین(ع) به‌دنبال آن بود، گفت: امسال به‌دلیل شرایط کرونا برای بسیاری از عاشقان مکتب اهل‌بیت(ع) حضور در پیاده‌روی توفیق شد، امیدواریم با غلبه بر این ویروس سال آینده این توفیق حاصل شود.

وی افزود: به‌مناسبت دهه پایانی صفر و از امروز چهارشنبه، 16 مهر یک‌صد مبلّغ دینی به مناطق محروم کوهدشت و رومشکان اعزام خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات کوهدشت با اشاره به راه‌اندازی پویش «هر خانه یک موکب» ویژه اربعین حسینی(ع)، عنوان کرد: طبخ و توزیع غذای گرم ویژه همسایگان نیازمند، برگزاری مجلس روضه و قرائت زیارت اربعین در خانه با نصب پرچم و تمثال شهدای مقاومت، تهیه و توزیع کمک مؤمنانه برای نیازمندان شامل بسته معیشتی، لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان و … ازجمله برنامه‌های این پویش به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به تجلیل از فعالان محرم و صفر در کوهدشت، تصریح کرد: امسال قرائت «زیارت اربعین» صبح پنج‌شنبه، هفدهم مهرماه، هم‌زمان با سراسر کشور در منازل انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha