ساخت 2 مدرسه در الیگودرز در قالب طرح «آجر به آجر»
کد خبر: 3927532
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

ساخت 2 مدرسه در الیگودرز در قالب طرح «آجر به آجر»

در راستای طرح «آجر به آجر» طی مراسمی مدرسه یک کلاسه روستای مزرعه غلامحسین الیگودرز افتتاح و یک مدرسه 6 کلاسه در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

ساخت 2 مدرسه در الیگودرز در قالب طرح «آجر به آجر»به گزارش ایکنا از لرستان و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، دوشنبه، 14 مهرماه با حضور محمدرضا رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان، خدابخشی، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، حجت‌الاسلام سرلک، امام جمعه الیگودرز، خرم‌آبادی، معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان،  ذلقی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، صفری، معاون فرماندار الیگودرز و تنی چند از مسئولین استانی مدرسه روستای غلامحسین افتتاح و مدرسه شش کلاسه الیگودرز کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی،  اظهارکرد: مدرسه روستای غلامحسین با مشارکت بانک سپه با اعتبار 300 میلیون تومان در زمینی به مساحت 396 متر مربع ساخته شده  و هم‌اکنون در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین مدرسه شش کلاسه شهرستان الیگودرز با اعتبار شش میلیارد و 250 میلیون تومان و با مشارکت خانواده زنده‌یاد رضا عابدینی در زمینی به مساحت یک هزار و 490 متر مربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام
captcha