جمع‌آوری ۱۲ میلیارد ریالی «کمک‌های مؤمنانه» در پلدختر
کد خبر: 3927057
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

جمع‌آوری ۱۲ میلیارد ریالی «کمک‌های مؤمنانه» در پلدختر

فرمانده سپاه پلدختر از جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب «کمک‌های مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک‌های مردمی در قالب پنج مرحله بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا توزیع شده است.

جمع‌آوری ۱۲ میلیارد «کمک‌های مؤمنانه» در پلدخترمنصور کریمی‌فرد، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به شیوع کروناویروس و لزوم کمک به اقشار آسیب‎دیده از کرونا، گفت: تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده در قالب پنج مرحله کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا توزیع شده است.

وی با بیان این‌که جبهه دفاع مقدس در عرصه فرهنگی و اقتصادی همچنان ادامه دارد و در این راستا نیز همه با وحدت و همدلی برای پیشبرد کشور همگام هستیم، اضافه کرد: در این برهه خاص مسائل و مشکلات دامن‌گیر کشور شده و نمایندگان مجلس در کنار سایر قوا وظایفی برعهده دارند و باید برای پیشرفت کشور گام بردارند.

کریمی‌فرد ادامه داد: سپاه در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی در تخت‌چان انجام داده که امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان در مجلس شاهد توسعه مناطق محروم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به مشکلات این شهرستان، گفت: احداث جاده پلدختر ـ خرم‌آباد، احداث پمپاژهای آب، دیواره ساحلی معمولان و کمک به سیل‌زدگان در تکمیل خانه‌های نیمه‌تمام و حذف دریافت عوارض آزادراه خرم‌زال از رانندگان پلدختری از جمله مطالبات مردم است که می‌طلبد در مجلس پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha