مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان منصوب شد
کد خبر: 3926464
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان منصوب شد

احمد کاظمی به‌عنوان مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان معرفی شد.

مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان منصوب شدبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز چهارشنبه، 9 مهرماه در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین و مسئولین ستادی این اداره‌کل احمد کاظمی به‌عنوان مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره‌کل فرهنگ  ارشاد اسلامی لرستان معرفی شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم، گفت: حوزه مطبوعات از حساس‌ترین و مهم‌ترین وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تعامل درست با اصحاب رسانه می‌تواند مسیر توسعه فرهنگی استان را هموارتر نماید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این اداره‌کل از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردار بوده و استفاده از این ظرفیت در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و فراهم نمودن زمینه رشد و ارتقاء همکاران از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست.

فتایی ادامه داد: حوزه رسانه و مطبوعات استان در حال حاضر به یک ثبات مطلوب رسیده اما نیازمند آن هستیم که ضمن استفاده از تجربیات موفق گذشته، با برنامه‌ریزی بهتر زمینه رشد و توسعه فضای مطبوعاتی استان را فراهم نماییم.

یادآور می‏‌شود، احمد کاظمی از کارکنان رسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است که پیش از این سمت‌هایی همچون ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چگنی، کارشناس دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان و سرپرست اداره اداری مالی اداره‌کل را تجربه کرده است.

کیانوش سوری نیز طی حکمی به‌سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha