تکریم خانواده شهید فرشاد شفیع‌پور در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»
کد خبر: 3926415
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

تکریم خانواده شهید فرشاد شفیع‌پور در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»

طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در لرستان این هفته به تکریم از خانواده شهید فرشاد شفیع‌پور، از شهدای حمله انتحاری گروه‌های ضد انقلاب اختصاص یافت.

تکریم خانواده شهید فرشاد شفیع‌پور در طرح «سه‌شنبه‎های تکریم»به گزارش ایکنا از لرستان، عصر سه‌شنبه، هشتم مهرماه در مراسمی با حضور محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از خانواده شهید فرشاد شفیع‌پورتجلیل به‌عمل آمد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم، گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که در قالب این طرح تاکنون از هفت خانواده شهید در استان تجلیل شده و سعی داریم تا پایان سال اجرای این طرح را ادامه دهیم، اضافه کرد: بی‌شک پایبندی به فرهنگ ایثار و شهادت موجب استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خانواده‌های شهدا به‌عنوان مصادیق زنده آرمان‌ها و اندیشه‌های شهیدان، باید مورد تکریم قرار گیرند.

محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان نیز در این مراسم، دیدار با خانواده‌های شهدا را برای مسئولین روحیه‌بخش و انگیزه‌آفرین خواند و گفت: خانواده‌های شهدا ثابت‌قدم و استوار در راه انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند و دیدار با ایشان انگیزه و روحیه خدمتگذاری را در مسئولین مضاعف می‌کند. 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با هدف‌گذاری امام خمینی(ره) و سکان‌داری رهبر معظم انقلاب نیازمند انتشار و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهداء است و اگر ما امروز یکی‌از کشورهای تاثیرگذار در منطقه و جهان هستیم از برکت جاری و ساری بودن این فرهنگ در سطح جامعه است.

ثمینی گفت: لازم است خاطرات شهدا از زبان پدر، مادر، همسر و فرزندان این عزیزان ثبت و ضبط شود و در قالب محتواهای آموزشی به نسل جدید انقلاب منتقل گردد.

گفتنی است شهید فرشاد شفیع‌پور در بیست و ششم مهرماه 1388 در منطقه پیشین استان سیستان و بلوچستان در پی حمله انتحاری گروه‌های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha