تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی رصد می‌‌شود
کد خبر: 3926215
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی رصد می‌‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که حضور مدیران و عوامل اجرایی در مدرسه الزامی است، گفت: تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی رصد می‌‌شود، تا چنان‌چه این آموزش غیرحضوری توسط معلم در منزل به‌خوبی انجام نگیرد نسبت به حضور معلم و آموزش در مدرسه اقدام شود.

تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی رصد می‌‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌منظور بررسی وضعیت آموزش حضوری و غیرحضوری و رعایت کامل پُروتکل‌های بهداشتی در مدارس، وضعیت کلاس‌بندی‌ها جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.

در این جلسه که امروز سه‎شنبه، هشتم مهر برگزار شد، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به لزوم هوشیاری، برنامه‌ریزی، اهمیت و توجه به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: باید توجه داشت آموزش تعطیل‌شدنی نیست و آموزش حضوری در تعدادی از مدارس شهری استان و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری با جمعیت بسیار کم دانش‌آموزی با رعایت سختگیرانه پُروتکل‌های بهداشتی و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با تقدیر از نظارت مستمر کارشناسان بهداشتی علوم پزشکی در مدارس، ادامه داد: از بین مدارسی که نمره قبولی نگرفته و پُروتکل‌ها را به‌صورت صد درصدی رعایت نمی‌کنند باید دقت کرد سریعاً نسبت به تهیه ملزومات و اجرای کامل دستورالعمل‌ها جهت انجام پُروتکل‌های بهداشتی اقدام شود و لازمه این امر تشدید نظارت است که باید با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی لازم به خانواده‌ها اطمینان خاطر دهیم که مدرسه برای حضور ایمن دانش‌آموزان مهیا است.

نخعی با بیان اهتمام ویژه به ارتباط مسئولین شهرستان‌ها و مناطق با مدیران مدارس، گفت: با پیگیری است که مشکل حل می‌شود و اجرای کامل پُروتکل‌های بهداشتی نشان‌دهنده عیار مدیران مدارس است و در این رابطه به حوزه ارزیابی عملکرد و روابط عمومی استان تاکید کرده‌ایم نسبت به معرفی مدیران فعال مدارس اقدام کنند.

وی با تاکید بر اولویت سلامت دانش‌آموزان، اظهارکرد: آموزش و پرورش با دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی و وزارت اقدام خواهد کرد و اگر دانشگاه علوم پزشکی با بررسی به این نتیجه رسید که باید آموزش غیر حضوری باشد آموزش و پرورش این کار را انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: حضور مدیران و عوامل اجرایی در مدرسه الزامی است و بر طبق برنامه اعلام شده مکتوب، تشکیل کلاس‌ها در بستر فضای مجازی نیز رصد می‌شود، تا چنان‌چه این آموزش غیرحضوری توسط معلم در منزل به خوبی انجام نگیرد نسبت به حضور معلم و آموزش در مدرسه اقدام شود.

انتهای پیام
captcha