دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت فضای مجازی تلاش کنند
کد خبر: 3926209
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت فضای مجازی تلاش کنند

مدیر کل ارشاد لرستان با بیان این‌که برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان برنامه‌ریزی خاصی در جهت مدیریت فضای مجازی ندارند، گفت: نیاز است کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی بیش از پیش تقویت و اجرای مصوبات آن مدنظر قرار گیرد.

دستگاه‌های اجرایی در راستای مدیریت فضای مجازی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز سه‌شنبه، هشتم مهر در جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی که در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: در عصر کنونی، جهان به سمت آموزش، فرهنگ و هنر، فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در فضای مجازی پیش می‌رود و نیاز است برنامه‌ریزی لازم در جهت مدیریت این بستر صورت پذیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر بومی‌سازی، مدیریت و تقویت فضای مجازی تاکید فرموده و دولت نیز بر همین اساس سیاست‌های خاصی را تدوین نموده و این کارگروه نیز در راستای اجرایی شدن این سیاست‌ها ایجاد شده است.

فتایی ادامه داد: مدیریت و تولید محتوای ایرانی ـ اسلامی در فضای مجازی توسط دستگاه‌های فرهنگی نیازمند اختصاص اعتبار است و دستگاه‌های عضو کارگروه می‌بایست در راستای محقق شدن اهداف تدوین شده برنامه‌ها و پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارائه دهند.

وی با بیان این‌که افزایش همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای حقوقی و اعضای حقیقی کارگروه می‌توانند به نتایج مؤثری در جهت مدیریت و بومی‌سازی فضای مجازی منجر شود، اظهارکرد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان برنامه‌ریزی خاصی در جهت مدیریت فضای مجازی ندارند و نیاز است کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی بیش از پیش تقویت و اجرای مصوبات آن مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha