توزیع 90 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان لرستان
کد خبر: 3926085
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

توزیع 90 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان لرستان

پویش اهدای 90 هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار لرستان دوشنبه، 7 مهر با همکاری سپاه حضرت اباالفضل(ع) استان برگزار شد.

توزیع 90 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، پویش اهدای 90 هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان لرستان دوشنبه، 7 مهر با همکاری سپاه حضرت اباالفضل(ع) استان و حوزه مرکزی بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

این مراسم با حضور حبیب‎الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) استان لرستان، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، سجاد محمدی، قهرمان پاراالمپیک و دیگر مسئولین استانی در پادگان امام حسین(ع) خرم‎آباد برگزار شد .

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، ضمن تقدیر از برگزاری این رزمایش، گفت: شکی نیست که روح مطهر شهدا، شاهد و ناظر بر این خدمت صادقانه و مردمی است.

وی با بیان این‌که این عمل خیرخواهانه طبق فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت و ایشان هدایت‌گر اصلی این پویش خداپسندانه هستند، افزود: این حرکت عظیم و ارزشمند ادامه راه شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و این بسته‌های مادی و معنوی بستری برای اشاعه فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، تعلیم و تربیت و فرهنگ اسلامی است.

نخعی اضافه کرد: از همه کسانی‌که در اجرای این برنامه مؤمنانه کمک کرده‌اند سپاسگزاری به‌عمل می‌آید.

در ادامه حبیب‎الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز گفت: مردم سخاوتمند لرستان با شروع بیماری کرونا حضور چشم‌گیری در کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون دو مرحله کارهای خیرخواهانه با کمک مردم صورت گرفته است و امروز هم با حمایت دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه آموزش و پرورش ده هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha