مروری بر خاطرات دفاع مقدس در کتاب «از قطع تعلق تا قطع قطعنامه»
کد خبر: 3925595
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

مروری بر خاطرات دفاع مقدس در کتاب «از قطع تعلق تا قطع قطعنامه»

«از قطع تعلق تا قطع قطعنامه» عنوان کتابی است با موضوع خاطراتی از شروع جنگ هشت ساله تا زمان قطع‌نامه که در کوهدشت منتشر شده است.

بیان خاطرات دفاع مقدس در کتاب «از قطع تعلق تا قطع قطعنانه»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی سپاه ناحیه کوهدشت، طی مراسمی که شنبه، پنجم مهرماه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان، امام جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان و بسیجیان، در حسینیه ثارالله(ع) کوهدشت برگزار شد از کتاب «از قطع تعلق تا قطع قطعنامه» اثر حجت‌الاسلام محمدکرم ساعدپور رونمایی شد.

کتاب «از قطع تعلق تا قطع قطعنامه» با موضوع خاطراتی از شروع جنگ هشت ساله تا زمان قطع‌نامه است و در پانصد و چهارده صفحه منتشر شده است.

کرم کونانی، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم با بیان این‌که دوران دفاع مقدس سرشار از رشادت‌ها، حماسه‌ها و افتخارات بود که به برکت خون شهدا امروز، نتیجه و مکتب پرثمر آن به جهان مخابره شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد پیشکسوتان جهاد و شهادت فرمودند، صحنه‌هایی دیدنی آفریدند که بازآفرینی آن مشکل است.

وی با بیان این‌که مکتب دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، اظهارکرد: دفاع مقدس سراسر درس ایثار، آزادمردی و عزت است.

برپایی نمایشگاه «عکس‌های ماندگار» در کوهدشت

همچنین، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس‌های ماندگار و تاثیرگذار دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان کوهدشت در سالن نگارخانه میرملاس مجتمع فرهنگی و هنری امید  این شهرستان برپا شده است.

این نمایشگاه تا هشتم مهرماه جاری جهت بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام
captcha