گردآوری بیانات رهبر در مورد کنگره‌های شهدا توسط پژوهشگر لرستانی
کد خبر: 3925301
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

گردآوری بیانات رهبر در مورد کنگره‌های شهدا توسط پژوهشگر لرستانی

کتاب «ادامه شهادت» متن کامل بیانات و پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کنگره‌های شهدا است که به کوشش علی خسروی، از پژوهشگران لرستانی گردآوری شده است.

«ادامه شهادت»؛ متن کامل بیانات رهبر در مورد کنگره‌های شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «ادامه شهادت» عنوان کتابی است که توسط علی خسروی از پژوهشگران و نویسندگان لرستانی نگاشته شده و طی هفته دفاع مقدس در خرم‎آباد رونمایی شد.

ادامه شهادت که متن کامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد کنگره‌های شهدا، همراه با دسته‌بندی موضوعی این بیانات است، چراغ راهی برای برگزارکنندگان کنگره شهدا در سراسر کشور است چراکه تمام انتظارات و سفارشات حضرت آقا در مورد کنگره‌های شهدا در این کتاب آمده است.

«ادامه شهادت» اولین کتاب ستاد کنگره ملی شهدای لرستان است که با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، چاپ شده و نویسنده این کتاب مجموعه 33 سخنرانی و پیام  معظم‌له را در جمع دست‌اندرکاران کنگره‌ها و یادواره‌هایی که تاکنون برگزار شده است را جمع‌آوری، تدوین، ویراستاری و براساس سیر زمانی مرتب کرده کمااینکه نویسنده «ادامه شهادت» هدف از چاپ کتاب مذکور را در دست بودن یک منبع کامل از بیانات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان کتاب راهنما و منشور هدایتی برای متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری کنگره عظیم شش هزار و 300 شهید لرستان و سایر کنگره‌های شهدا ذکر کرده است.

کتاب «ادامه شهادت» در دو فصل  چاپ شده است؛ در فصل اول متن بیانات و پیام‌های معظم‌له براساس سیر تاریخی تدوین شده و در فصل دوم در قالب چهار عنوان ازجمله؛ جملات برگزیده، نکته‌های ناب، توصیه‌ها و راهکارهای جرایی برای استفاده بهتر و سریع‌تر به‌صورت عبارات برگزیده دسته‌بندی شده‌اند این در حالی‌است که جملات گزیده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کنگره‌های شهدا  که در بخش دوم کتاب آمده است، نکات نابی هستند که می‌توان برای تیزرها، بنرها و شعارها از آن‌ها استفاده  کرد.

این کتاب 256 صفحه‌ای را انتشارات «ستارگان آسمان» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و سپاه پاسداران استان در سال 1399 منتشر کرده است.

در بخشی از متن این کتاب آمده است: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره شهدای دانشجو از آنان به‌عنوان سرآمدان ایمان و ایثار آگاهانه یاد و تاکید کردند: امروز که دشمنان کمین گرفته نظام اسلامی در صدد از رونق افتادن جهاد و شهادت می‌باشند، دانشجویان عزیز و همه جوانان باید این عامل قدرت ملی و شاخص ایمان  خالصانه را از دست ندهند و آن‌را بزرگ بشمارند».

انتهای پیام
captcha