هشدار دادستانی خرم‌آباد به حاملین سلاح سرد / امنیت مردم خط قرمز ماست
کد خبر: 3924284
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

هشدار دادستانی خرم‌آباد به حاملین سلاح سرد / امنیت مردم خط قرمز ماست

دادستان مرکز لرستان با اشاره به دستگیری و بازداشت سه نفر متهم به‌علت ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، افزود: خط قرمز ما در دادستانی استان امنیت و آرامش مردم است و هر کسی بخواهد موجبات عدم آسایش مردم را فراهم نماید با آن‌ها برخورد شدید خواهد شد.

هشدار دادستانی خرم‌آباد به حاملین سلاح سرد / امنیت مردم خط قرمز ماستبه گزارش ایکنا از لرستان، داریوش شاهون‌وند، دادستان مرکز لرستان امروز، 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: مبارزه جدی با ارازل و اوباش و برخورد شدید با حاملین سلاح سرد جنگی با شدت پیگیری خواهد شد چراکه این مهم جرم بوده و کسانی‌که این قبیل سلاح را حمل یا نگهداری نمایند مجرم محسوب شده و حتی در صورت مشاهده در خودروهای شخصی، ضمن بازداشت شخص حامل اسلحه منجر به توقیف خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری و بازداشت سه نفر متهم به‌علت ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد که منجر به جراحات زیادی به طرف مقابل شده بود، افزود: خط قرمز ما در دادستانی استان امنیت و آرامش مردم است وهرکسی بخواهد موجبات عدم آسایش مردم را فراهم نماید با آن‌ها برخورد شدید خواهد شد.

دادستان مرکز لرستان با تاکید این موضوع که پلیس قاطعانه و با حمایت دادستانی با جدیت هرچه تمام در جهت ایجاد امنیت پایدار و آسایش عمومی گام برمی‌دارد، اضافه کرد: هر کسی‌که از خط قرمزها رد شود بی‌شک در دام قانون خواهد افتاد و هیچ‌گونه مماشاتی هم نخواهیم داشت.

وی ضمن تائید دستگیری این سه مجرم خطرناک و صدور قرار بازداشت موقت برای آن‌ها، از دقت و پیشگیری‌های پلیسی و دستورات اکید دادستانی در اجرای برخورد قاطع با این قبیل جرایم خبرداد و گفت: هر اقدامی که باعث برهم زدن امنیت و آسایش مردم باشد و بخواهد جامعه را متشنج نماید با آن برخورد شدید قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha