اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در سینماهای لرستان
کد خبر: 3924195
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در سینماهای لرستان

سرپرست امور سینمایی لرستان از اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در دو سینمای استقلال و فلسطین بروجرد به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در سینماهای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا نیک‌اعتقاد، سرپرست امور سینمایی استان، دوشنبه، ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از پوستر رسمی فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰»، گفت: نخستین پوستر فیلم این سینمایی به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» رونمایی شد.

وی تصریح کرد: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

نیک‌اعتقاد با بیان این‌که فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق می‌پردازد، اضافه کرد: این فیلم موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر شد و همچنین در میان پنج فیلم برتر آرای تماشاگران در این دوره از جشنواره قرار گرفت.

یادآور می‌شود، فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» روایت مجاهدت گروهی از کارکنان رادیو نفت آبادان برای حفظ رادیو و مخابره اخبار به‌منظور مقاومت مردم در برابر دشمن بعثی است.

انتهای پیام
captcha