تشکل‌های دانشجویی در کنگره شهدای لرستان مشارکت کنند
کد خبر: 3924013
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

تشکل‌های دانشجویی در کنگره شهدای لرستان مشارکت کنند

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به این‌که دو کمیته کنگره شهدای لرستان در رابطه‌ با دانشگاهیان است، از تشکل‌های دانشجویی خواست در فعالیت کمیته‌های دانشگاهیان کنگره ملی شهدای استان مشارکت داشته باشند.

تشکل‌های دانشجویی در کمیته دانشگاهیان کنگره شهدای لرستان مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان شنبه، 29 شهریورماه در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تعطیل نشد؛ بلکه با تغییر روش‌ها و رویکردها، به خوبی از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تداوم این‌گونه فعالیت‌ها استفاده شد و در آینده نیز باید همین روند، تداوم داشته باشد.

وی با بیان این‌که در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مجازی ویژه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، باید تلاش شود مشارکت دانشجویان در این‌گونه برنامه‌ها، بیشتر از گذشته، افزایش پیدا کند، افزود: اگرچه شیوع کرونا، آسیب‌هایی به جامعه وارد کرده است اما در زمینه آموزش و فعالیت دانشگاه‌ها، فرصت‌هایی نیز برای تقویت زیرساخت‌های آموزش مجازی و تداوم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، فراهم کرد.

عزیزی با بیان این‌که در آینده و در دوران پساکرونا، بدون شک، روش آموزش در دانشگاه‌ها از نوع آموزشی ترکیبی، یعنی تلفیقی از آموزش مجازی و آموزش حضوری خواهد بود، اظهار امیدواری کرد کنگره استانی شش هزار و 300 شهیدوالامقام استان لرستان نیز با کیفیت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: این کنگره دارای 22 کمیته است و تعداد دو کمیته آن در رابطه‌ با دانشگاهیان استان است که امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر، بتوانیم وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

عزیزی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه خواست مشارکت هرچه بیشتری در فعالیت کمیته‌های دانشگاهیان کنگره بزرگداشت 6300 شهید والامقام استان لرستان داشته باشند تا از همه ظرفیت‌های دانشگاهیان استان برای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر در برگزاری کنگره مذکور، استفاده شود. 

در این نشست، برنامه‌های پیشنهادی تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان، براساس شرایط شیوع بیماری کرونا، ارائه شد و مورد بحث و تبادل‌نظر اعضای شورا، قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha