شکست‌ناپذیری امت متصل به ولایت
کد خبر: 3923765
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

شکست‌ناپذیری امت متصل به ولایت

نماینده ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به این‌که آن‌ چه در انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را نابود کرد پیوند امت با ولایت است، اظهار کرد: امت متصل به ولایت را شکستی نیست این در حالی‌است که آن‌چه موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است، پیوند مردم با ولایت است.

شکست‌ناپذیری امت متصل به ولایتحجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی، آیات و روایات نعمت ولایت زیربنای تمام نعمات خداوند عنوان شده و به‌لحاظ کمی و کیفی، هیچ نعمتی به پای آن نمی‌رسد.

وی با اشاره به این که ولایت عامل حیات جامعه و دین است، افزود: امت بی ولایت مرده بوده و حیات جامعه در گرو ولایت است چرا که راهکار عبور از همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان در جامعه و تجلی حاکمیت الهی در جامعه است.

لرستانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، نظام الهی را در قالب ولایت‌فقیه زنده و احیا کرد و انقلاب اسلامی علی‌رغم انواع عملیات‌های سخت و نرم و فتنه از سوی دشمنان زنده و پویا باقی‌مانده و رشد کرده‌ است. مشکل اصلی ائمه معصومین(ع) عدم همراهی مردم با ولایت و ولایت محور نبودن آنان بود ولی آن‌چه در انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را نابود کرد پیوند امت با ولایت است و دشمنان اعتقاد دارند مسلمانان هرچه هم زیاد شوند در صورتی که بی‌ولایت و امام باشند، خطری ندارند.

وی بیان کرد: از امام بی‌امت نیز از نظر دشمنان کاری برنمی‌آید و اقتداری ندارد، اما امت فرمان‌بر و متصل به ولایت را شکستی نیست، همانگونه که انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی که ادامه‌دهنده راه و اهداف معمار انقلاب بودند،‌ موفق بوده و کاری کرده که آمریکایی‌ها می‌گویند این انقلاب، شاخصه‌های اَبَرقدرتی را از ما گرفته و مرگ تدریجی را برایمان رقم زده‌ است.

لرستانی تصریح کرد: دشمنان حق دارند از مسلمانان بترسند زیرا به برکت انقلاب اسلامی ایران، اسلام زنده شده و ملت‌ها بیدار شده‌اند، تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در دهه‌های مختلف با هدف از بین بُردن نقطه اتصال بین امت با ولایت بوده به طوری که بمباران، فتنه‌ها، ‌تهاجم و نقشه‌های مختلف برای جداکردن امت از ولایت بوده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه انقلاب در برابر جبهه استکبار، شاخصه‌هایی برای مدیران و مسئولان طراز انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: تعبد و تقید نسبت به اسلام و پرهیز از گزینشی عمل کردن به احکام اسلامی اولین شرط برای مسئولان طراز انقلاب است.

لرستانی با بیان این‌که تبعیت مطلق از ولایت دومین شاخصه مسئولان طراز انقلاب اسلامی است و خدمتگزاری مردم نیز از دیگر مشخصه‌ها به‌شمار می‌رود که مسئولان نباید نگاه ابزاری به مردم داشته باشند، گفت: ایستادگی در برابر دشمن با جسارت و قاطعیت شاخصه چهارم مسئولان طراز انقلاب اسلامی است و استکبار گرگی است که تنها در برابر قدرت کوتاه می‌آید و فرار می‌کند.

انتهای پیام
captcha