اقامه نماز جمعه در ۸ شهر لرستان
کد خبر: 3923464
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

اقامه نماز جمعه در ۸ شهر لرستان

نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، ۲۸ شهریور ماه در هشت شهر لرستان اقامه خواهد شد.

اقامه نماز جمعه در ۸ شهر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، با عنایت به نامه واصله از ستاد استانی مدیریت بیماری کووید ۱۹، نماز جمعه مورخ ۲۸ شهریورماه جاری با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت پُروتکل‌های بهداشتی فقط در هشت شهر استان لرستان اقامه می‎شود.

بنا بر این گزارش، نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، رمشکان، چگنی و شهرهای سپیددشت، معمولان، کوهنانی و زاغه اقامه می‌شود.

نمازجمعه هفته قبل نیز در شهرستان‌های ازنا، کوهدشت، پلدختر، دورود، رومشکان، چگنی و شهرهای سپیددشت، مومن‌آباد، معمولان، کوهنانی و زاغه اقامه شد.

همچنین نمازجمعه، چهاردهم شهریورماه در سیزده شهر لرستاد اقامه شد و نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، هفتم شهریورماه جاری نیز تنها در چهارده شهرستان ازجمله بروجرد، ازنا، کوهدشت، پلدختر، دورود، رومشکان، چگنی، سپیددشت، مؤمن‌آباد، معمولان، کوهنانی، اشترینان، پیرانشهر و زاغه برگزار شد .

همچنین، نماز جمعه سی‌و یکم مرداد ماه نیز تنها در ده شهر استان ازجمله ازنا، کوهدشت، پلدختر، دورود، رومشکان، چگنی و شهرهای سپیددشت، مؤمن‌آباد، معمولان و کوهنانی برگزار شد و نمازجمعه بیست و چهارم مردادماه نیز تنها در شش شهر استان از جمله ازنا، کوهدشت، رومشکان، چگنی و شهرهای سپیددشت و کوهنانی برگزار شده و نماز جمعه هفدهم مردادماه نیز با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در پنج شهر لرستان ازجمله کوهدشت، رومشکان، چگنی، سپیددشت و کوهنانی اقامه شد.

انتهای پیام
captcha