ضرورت تهیه پیوست اجتماعی برای زندان
کد خبر: 3922844
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

ضرورت تهیه پیوست اجتماعی برای زندان

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان این‌که زندانی محصول جامعه است لذا زندان باید پیوستی اجتماعی داشته باشد تا تحقق اهداف آن ملموس‌تر شود، گفت: تمام توان و تلاش همه عوامل سازمان، حرکت در مسیر تبدیل زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌هاست.

ضرورت تهیه پیوست اجتماعی برای زندانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان امروز دوشنبه، ۲۴ شهریور ماه در جمع روحانیون جهادی حاضر در زندان مرکزی خرم‌آباد، اظهارکرد: در دوران تحول دستگاه قضایی و به‌ویژه سازمان زندان‌ها، هموار کردن مسیر برای مشارکت افراد دلسوز و خدمتگزار در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی یک ضرورت و مطالبه سازمانی است.

وی این گروه‌ها را محصول تفکر انقلابی عنوان کرد و افزود: نسخه‌ای تحت عنوان «گروه جهادی» برای حل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، یک مُدل کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر در بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های یک جامعه با مختصات کشور ایران است که از زمان توجه به این موضوع شاهد نتایج ارزشمند آن در همه حوزه‌ها بوده‌ایم.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان این‌که این جماعت دلداده و ایثارگر نشان داده‌اند که تحول‌گرا و اهل معامله با خداوند متعال هستند، خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی در زندان‌ها منشأ برکات فراوانی خواهد بود.

عضو شورای قضایی استان لرستان با بیان این‌که زندانی محصول جامعه است لذا زندان باید پیوستی اجتماعی داشته باشد تا تحقق اهداف آن ملموس‌تر شود، یادآور شد: تمام توان و تلاش همه عوامل سازمان، حرکت در مسیر تبدیل زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌هاست چراکه این اعتقاد راسخ وجود دارد که زندانی باید در مسیر اصلاحی و تربیتی قرار گیرد نه برنامه مجازات محور و این همان زندانبانی اسلامی است.

انتهای پیام
captcha