اصول جمعیت هلال احمر همگام با مصادیق قرآنی و اعتقادی ماست
کد خبر: 3917488
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

اصول جمعیت هلال احمر همگام با مصادیق قرآنی و اعتقادی ماست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکی از کارهایی که باید سر لوحه اقدامات تلاش‌گران جمعیت هلال احمر قرار گیرد توجه به اصول این نهاد است که مصادیق قرآنی و اعتقادی دارند.

اصول جمعیت هلال احمر همگام با مصداق‌های قرآنی و اعتقادی ماستبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، روز سه‎شنبه 28 مردادماه، در جلسه هم اندیشی که با حضور معاونت جوانان و دستیاران جوانان برگزار شد، بر توجه به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر تأکید و اظهار کرد: یکی از کارهایی که باید سر لوحه تلاش‌گران در جمعیت هلال احمر باشد توجه به اصول جمعیت هلال احمر است که مصداق‎های قرآنی و اعتقادی دارند.

وی افزود: لرستان در بحث فعالیت‎های داوطلبی دارای ظرفیت‎های بسیار بالایی که است که اگر زیرساخت‌های ما در استان مهیا بود بیش‎از این می‌توانستم از این ظرفیت نهفته استفاده کنیم و خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم.

رضایی بیان کرد: اعضایی که داوطلبانه با جمعیت هلال احمر همکاری دارند دغدغه‌های فراوانی دارند که همه نیز با هدف یاری رساندن بیشتر به مردم و کمک‌های انسان دوستانه است که در کمتر جایی از کشور قابل مشاهده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: تعصباتی که نیروهای داوطلب برای خدمت کردن بیشتر به مردم دارند گاهاً باعث مشکلاتی می‌شود که فراتر از ظرفیت ماست، اما تلاش خواهیم کرد بیش‌ از گذشته  با ایجاد تمهیداتی از آن‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های آتی که با تلاش معاونت جوانان استان برگزار خواهد شد، سفرهای دوره‌ای به شهرستان‌ها برای بیان دغدغه‌ها و ارائه راهکارهای اعضاست و از سویی تلاش خواهیم کرد در شعب موانع و مشکلات را نیز که اعضای داوطلب با آن‌ها روبرو هستند بر طرف کنیم.

در این جلسه موانع و مشکلات حوزه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی نیز در جهت بهبود فعالیت‌های داوطلبی ارائه شد.

انتهای پیام
captcha