دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهید عبدیان
کد خبر: 3917256
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهید عبدیان

به‌مناسبت روز خبرنگار خانواده شهید عبدیان، شهید رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان سپاه فتح استان تجلیل شدند.

دیدار مسئولان سپاه فتح با خانواده شهید رسانه کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح به همراه سیروس باستی مسئول نیروی انسانی سپاه فتح، عطایی مسئول ایثارگران سپاه فتح و فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان امروز، 28 مردادماه با خانواده شهید خداعفو عبدیان شهید رسانه‌ای استان دیدار و از این خانواده تجلیل کردند.

به دلیل شرایط کرونایی مسئولان سپاه فتح استان در جلوی درب منزل شهید حاضر و از نزدیک با این خانواده شهید دیدار کردند.

مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خانواده شهید عبدیان تقدیر کرد و گفت: شهدای رسانه در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه به فیض شهادت نائل آمدند و در یادها ماندگار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یاد، نام و خاطره شهدای رسانه باید گرامی داشته شود، افزود: نقش بی‌بدیل خبرنگاران و اهالی رسانه در ثبت و ضبط دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مناسبت‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست و باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان باشیم.

همچنین، فخرالدین رضایی، مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار از خانواده شهید عبدیان تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه در استان همواره نقش‌آفرین و رابط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه هستند.

وی بیان کرد: نقش و جایگاه اصحاب رسانه در جامعه باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوانند با اطلاع‌رسانی دقیق و مطالبه‌گری از مسئولان به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha