راه‌اندازی رشته تخصصی سطح 3 مهدویت در لرستان
کد خبر: 3916125
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

راه‌اندازی رشته تخصصی سطح 3 مهدویت در لرستان

در جلسه شورای حوزه‌های علمیه لرستان راه‌اندازی رشته تخصصی سطح سه مهدویت، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شناخت و نقد فرق در لرستان به تصویب رسید.

مهبه گزارش ایکنا از لرستان، سومین جلسه شورای حوزه‌های علمیه استان لرستان عصر سه‌شنبه، بیست و یکم مردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و اعضای این شورا در ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در این جلسه، با تاکید بر لزوم توجه بیشتر حوزه‌های علمیه استان به مقوله پژوهش، گفت: حوزه‌های علمیه برادران و خواهران با استفاده از ظرفیت پژوهشی خود در حوزه پژوهش‌های دینی فعال‌تر شود و در خصوص ترویج فعالیت‌های دینی مطابق با شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا پژوهش صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فعال‌تر شدن فعالیت‌های دینی و ترویج احکام الهی در فضای مجازی، اضافه کرد: برای گسترش فعالیت‌های دینی در فضای مجازی حوزه‌های علمیه باید با ارائه ایده‌های خلاقانه، تاثیر بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان کیفی‌سازی بیشتر فعالیت‌های آموزشی و تخصصی حوزه‌های علمیه لرستان تاکید کرد و یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت مراکز حوزوی بهره گرفت و از طرفی در حوزه علمیه باید استعدادها و خلاقیت‌های طلاب را شناسایی و شکوفا شوند.

در این جلسه، مصوباتی به تصویب رسید که ازجمله آن‌ها می‎توان به تصویب رشته تخصصی سطح سه مهدویت در استان لرستان، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شناخت و نقد فرق در استان لرستان به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha