مقاصد شوم دشمنان با وحدت شیعه و سنی خنثی می‌شود
کد خبر: 3915736
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

مقاصد شوم دشمنان با وحدت شیعه و سنی خنثی می‌شود

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تفرقه‌سازی دشمنان در میان شیعه و سنی، تأکید کرد: مقاصد شوم دشمنان با وحدت شیعه و سنی خنثی می‌شود.

مقاصد شوم دشمنان با وحدت شیعه و سنی خنثی می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید، در دیدار نماینده ولی‌فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با همدلی، وحدت و شناخت مقاصد شوم دشمنان و نیز ارتباط چهره به چهره بسیاری از مشکلات حل شدنی است.

وی در ادامه با تأکید بر حساسیت و اهمیت فوق‌العاده این استان اظهار کرد: اشتغال یکی از مشکلات مهم سیستان و بلوچستان است و باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم این خطه، تمام توان و ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

این مفسر قرآن با اشاره به جایگاه متفاوت و مهم سیستان و بلوچستان، نیاز به همدلی و همکاری بیشتر بین مسئولان را مورد توجه قرار داد و گفت: وحدت شیعه و سنی و دیگر مذاهب عامل مهمی در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان است. تقویت مدارس علمیه سیستان و بلوچستان به منظور ارتقای مباحث دینی و فرهنگی ضروری است.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار نماینده ولی‌فقیه و همچنین استاندار سیستان و بلوچستان گزارشی درباره آخرین وضعیت این استان ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha