اهدای هدیه به ۵۰ نفر از فرزندان ایتام خرم‌آباد
کد خبر: 3915540
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

اهدای هدیه به ۵۰ نفر از فرزندان ایتام خرم‌آباد

به‌مناسبت عید سعید غدیر خم برنامه اهدای هدایا به فرزندان ایتام شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

اهدای هدیه به ۵۰ نفر از فرزندان ایتام خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت عید سعید غدیر خم شنبه، هجدهم مردادماه، برنامه اهدای هدایا به فرزندان ایتام شهرستان خرم‌آباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد توسط بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این مراسم، گفت: توفیاقت، نصرت الهی و گشایش در امور فردی و اجتماعی وقتی حاصل می‌شود که  ما مردم در کنار یکدیگر باشیم، تعاون و همکاری در میان ملت‌های مختلف وجود دارد ولی این تعاون در میان ملت ایران بسیار متفاوت است.

وی افزود: همکاری، تعاون و نوع‌دوستی که در میان ملت ایران وجود دارد منحصربه فرد است و همین امر نشان‌دهنده این است که قدرت الهی پشتوانه وحدت، تعاون و همکاری است .

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که آبشار عاطفه‌ها به‌عنوان یک مرکز نیکوکاری و محرومیت‌زدایی سال‌ها است در استان لرستان منشاء خیر و برکت شده است،  اضافه کرد: این‌که مرکزی پیام‌آور شادی و نشاط در میان خانواده‌ها شود به‌واسطه محبت اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت است و بر اساس آیه قرآن این‌گونه امور اجر عظیمی دارد.

انتهای پیام
captcha