جان‌باختن 424 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا
کد خبر: 3915475
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

جان‌باختن 424 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا

دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در لرستان آمار فوت‌شدگان ناشی از کرونا در لرستان را 424 نفر اعلام کرد و گفت: مجموع مبتلایان به این بیماری در استان تاکنون به 16 هزار و 544 نفر رسیده است .

جان‌باختن 424 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، شامگاه شنبه، هجدهم مردادماه، گفت: براساس معیارهای قطعی تشخیصی 190 بیمار جدید مبتلا به کووید 19  در استان لرستان شناسایی و مجموع مبتلایان به این بیماری در استان تاکنون به 16 هزار و 544 نفر رسیده است .

وی افزود: متاسفانه در بیست و چهار گذشته چهار نفر از هم‌استانی به‌علت ابتلای به کووید 19 جان خود را از دست دادند که مجموع جان‌باختگان ناشی از کرونا در لرستان به 424 نفر رسیده است.

کوشکی با بیان این‌که 155 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس منحوس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک است که عمل به این دستورالعمل‌ها از جانب مردم همچنان ضروری است .

انتهای پیام
captcha